Anxiety Disorder dan Fibromyglia

Available For Non-Muslim

Tempahan dibuka pada warga Singapura & Brunei

Rahsia 10 Produk Atasi Anxiety Disorder dan Fibromyglia Dalam 100 hari didedahkan!

Video Eksklusif

6 Video Dedah Rahsia Atasi Anxiety Disorder dan Fibromyglia 100 Hari

Video bernilai RM 89.90 diberikan secara percuma!. Sila dapatkan sekarang sebelum ia ditutup!

privacy We value your privacy and would never spam you

Bila rasa buntu, tak yakin, tak pasti, ragu atau curiga terhadap sesuatu

Maksud: Ya Allah! Engkau berikanlah kepadaku keputusan dan himpunkanlah aku bersama orang-orang yang soleh (Surah As-Syuara' ayat 83)


Baca sebanyak 100 kali setiap selepas solat Subuh dan Asar atau ketika solat tahajjud pada sujud yang terakhir, sebelum memberi salam baca sebanyak 100 kali. Masa baca mestilah diringi dengan makna diikuti dengan pasrah kepada Allah...Insha Allah, segala kekusutan anda akan terungkai satu-persatu

Ust Zul hilmei Mohamad Rohani
CEO Gel Mandian Bidara Consultancy
Senggarang, Batu Pahat Johor

Testimonial

Testimonial & Perbualan saya dengan Pesakit saya

arrow
[27/07 8:04 pm] AF64: Assalamualaikum Uztaz.. Esok saya akan transfer duit untuk membeli products Uztaz. Kawan saya pun ingin membeli juga.  Tapi uztaz boleh hantar ke alamat saya saja
[27/07 8:04 pm] AF64: Hari ini saya kurang sihat.  Mabuk dan rasa hendak pitam.
[27/07 8:07 pm] AF64: Sebenarnya mabuk ni dah lama.. Doctor tak habis mengatakan saya ada Anxiety Disorder dan Fibromyglia. Symptoms yg saya ada semua ada pada gambar dibawah ini.
[27/07 8:10 pm] AF64: Tapi didalam hati kecil saya.. Saya rasa saya tidak ada sakit ini walaupun semua symptoms saya ada.  Saya mula sakit begini sejak 4 tahun dahulu.  Saya pernah dua kali bermimpi.  Selepas mimpi itu terus saya jatuh sakit hingga kini.  Puas pergi berubat Uztaz baik di hospital ataupun jumpa Uztaz di Spore.  Adakala saya terasa sangat sakit dan ingin give up.
[27/07 8:19 pm] AF64: Doctor sarankan saya makan ubat anti depressant tapi hingga kini saya tak mahu.  Saya cuba lawan tapi saya ada anak kecil berusia 3 tahun dan tiap hari saya sakit.  Pun susah untuk saya.  Saya hendak bekerja pun tidak boleh kerana sering sakit.  Apa nasihat Uztaz pada saya?
[27/07 10:53 pm] gelmandianbidara.com ✅: ok sis..tak pe...saya sarankan bykkan dulu selawat sblm produk sampai...bila dah sampai nanti saya akan berikan panduan...semuga akan ada jalan keluar inshaAllah
[27/07 10:53 pm] gelmandianbidara.com ✅: amalan yg saya beri hari tu ada perubahan tak?
[30/07 12:51 pm] AF64: Terima kasih.. Hari ini rusuk kiri plak sakit skali
[30/07 12:51 pm] AF64: Saya benar benar berharap dgn izin Allah bila products Uztaz sampai.. Ianya dpt membantu saya
[30/07 12:55 pm] gelmandianbidara.com ✅: ok bykkan selawat dan buat teknik yg saya ajar tu berulang kali
[05/08 9:21 am] AF64: Assalamualaikum Uztaz..saya telah ke hospital semalam. Bawah kepala saya sakit sekali dan terasa ingin pitam. Sudah 2 minggu lebih keadaan rasa hendak pitam makin teruk.hinggakan kaki saya semua rasa berat. Bila ke hosp ambil ujian darah..buat ecg..xray..alhamdullilah normal. Tapi saya yg naik takut kenapa makin teruk rasa hendak pitam dan badan berat. Tiap tiap hari rasa mabuk.doctor ckp anxiety saya dan suruh saya makan pill anxiety saya yg da lama mereka kasi san hanya member ubat utk mabuk. Doctor juga cakap ianya ada fibromyglia saya. Mabuknya semacam hingga rasa hendak pitam
[05/08 9:21 am] AF64: Selepas membuat ujian darah semua dan semuanya normal..doctor suruh saya pulang
[05/08 9:26 am] AF64: Ok terima kasih Uztaz. Semoga hari ini saya dapat
[05/08 9:27 am] gelmandianbidara.com ✅: inshaAllah sis
[05/08 9:27 am] gelmandianbidara.com ✅: okay bila sakit byykan selawat
[05/08 9:27 am] AF64: In Shaa Allah
[05/08 9:27 am] AF64: In Shaa Allah uztaz..terima kasih
[05/08 9:28 am] gelmandianbidara.com ✅: teknik yg saya ajar tu ada kurang atau semakin rasa biasa shj
[05/08 9:28 am] AF64: Rasa semakin sakit
[05/08 9:28 am] gelmandianbidara.com ✅: okay dia melawan tu
[05/08 9:28 am] gelmandianbidara.com ✅: nampaknya kena tunggu item sampai
[05/08 9:28 am] AF64: Hinggakan rasa nk pitam
[05/08 9:29 am] gelmandianbidara.com ✅: ia bantu selain teknik yg saya ajar tube
[05/08 9:29 am] gelmandianbidara.com ✅: tu*
[05/08 9:29 am] AF64: Jalan sikit je badan berpeluh dan rasa nk pitam
[05/08 9:29 am] AF64: Ok noted
[05/08 9:30 am] AF64: Doctor cakap saya kena panik attack
[05/08 9:30 am] AF64: Dan suruh mkn ubat anxiety saya
[05/08 9:31 am] AF64: Bangun pagi je mabuk hinggakan nak jln pun terhuyung hayang..sakitnya di bawah kepala dan atas tengkuk
[05/08 9:34 am] gelmandianbidara.com ✅: 🤔 sabar ye sis...inshaAllah akan ada jln keluar
[05/08 9:40 am] gelmandianbidara.com ✅: utk first time
[05/08 9:40 am] gelmandianbidara.com ✅: hidu habuk kayu tu dulu
[05/08 9:40 am] gelmandianbidara.com ✅: bau wangi atau busuk?
[05/08 9:41 am] AF64: Bau macam ubat
[05/08 9:42 am] gelmandianbidara.com ✅: ada bau wangi?
[05/08 9:42 am] gelmandianbidara.com ✅: okay hidu sambil selawat atas rasulullah
[05/08 9:42 am] AF64: Ada
[05/08 9:44 am] gelmandianbidara.com ✅: okay buat beberapa kali
[05/08 9:44 am] gelmandianbidara.com ✅: sedut dan tahan nafas, kemudian hembus
[05/08 9:44 am] gelmandianbidara.com ✅: buat perkara yg sama pd produk2 yg lain
[05/08 9:47 am] AF64: Termasuk gel mandian?
[05/08 9:47 am] gelmandianbidara.com ✅: op sorry
[05/08 9:47 am] gelmandianbidara.com ✅: gel mandian tak perlu
[05/08 9:47 am] AF64: 👌
[05/08 9:49 am] AF64: Perlukah saya membaca apa apa ketika sedut?
[05/08 9:49 am] gelmandianbidara.com ✅: selawat shj
[05/08 9:49 am] AF64: Ok
[05/08 9:50 am] gelmandianbidara.com ✅: ada rasa lega dan segar tak?
[05/08 9:50 am] AF64: Ada sedikit
[05/08 9:51 am] gelmandianbidara.com ✅: ok permulaan yg baik
[05/08 9:52 am] gelmandianbidara.com ✅: ok nanti sblm.pkl 12 tghari...asapkan rumah dan diri spt yg saya ajar dlm.panduan suara
[05/08 9:52 am] AF64: Ok boleh In Shaa Allah
[05/08 9:53 am] gelmandianbidara.com ✅: sblm ni sis kerja apa?
[05/08 9:53 am] AF64: Saya bekerja sebagai secretary
[05/08 9:53 am] gelmandianbidara.com ✅: office apa?
[05/08 9:53 am] AF64: Oil and gas
[05/08 9:54 am] gelmandianbidara.com ✅: ok noted...
[05/08 9:54 am] gelmandianbidara.com ✅: tak pe...jika skrang sakit waktu skrang boleh asapkan sekarang
[05/08 9:54 am] gelmandianbidara.com ✅: nanti tghari boleh ulang semula
[05/08 9:54 am] AF64: Bila hendak asapkan brapa banyak yg harus saya letak?
[05/08 9:55 am] gelmandianbidara.com ✅: itu bergantung kpd keadaan
[05/08 9:55 am] gelmandianbidara.com ✅: sampai sis rasa selesa
[05/08 9:55 am] AF64: Saya letak sedikit dan bakar ye?
[05/08 9:56 am] gelmandianbidara.com ✅: bg saya 3 kali cubitan dan asapkan sudah memadai
[05/08 9:56 am] AF64: Ok boleh
[05/08 9:56 am] gelmandianbidara.com ✅: yg penting asap wangian melekat pd pakaian
[05/08 10:01 am] AF64: Maaf uztaz hendak pakai apa ye utk asapkan
[05/08 10:01 am] AF64: Saya tak pasti macam mana hendak buatnya
[05/08 10:03 am] AF64: Diatas bara maksudnya arang ye?
[05/08 10:10 am] AF64: Saya ke kedai untuk beli arang
[05/08 11:08 am] AF64: Alhamdullilah saya sudah dapat asapkan umah dan juga badan saya uztaz
[05/08 11:09 am] gelmandianbidara.com ✅: ok rasa mcama?
[05/08 11:15 am] AF64: Rasanya macam sama
[05/08 11:16 am] gelmandianbidara.com ✅: ok tak pe
[05/08 11:16 am] gelmandianbidara.com ✅: biasa tghari ada rasa sakit?
[05/08 11:17 am] AF64: Ada
[05/08 11:17 am] AF64: Selalunya kalau saya keluar umah atau berjalan lebih sedikit saya akan rasa hendak pitam
[05/08 11:18 am] AF64: Walaupun hanya utk ke ke kedai saja
[05/08 11:18 am] gelmandianbidara.com ✅: ok tak pe...kalau mcm tu sis kena tenang dulu
[05/08 11:18 am] gelmandianbidara.com ✅: cuma tetiba rasa seriau atau sakit, boleh asapkan semula
[05/08 11:19 am] gelmandianbidara.com ✅: senja nanti dah boleh mandi dgn raja gel
[05/08 11:19 am] gelmandianbidara.com ✅: jika nak jadikan raja gel sbg feminine wash pun boleh
[05/08 11:19 am] AF64: Ok asapkan dalam umah dan badan atau badan saja?
[05/08 11:19 am] gelmandianbidara.com ✅: dua2 kena buat
[05/08 11:20 am] AF64: Ok
[05/08 11:21 am] AF64: Saya selalu berdua saja dengan anak lelaki saya berumur 3 tahun. Bila saya asapkan badan dan rumah dan semasa membuat rawatan ini..mesti kah ada orang bersama saya selalu?
[05/08 11:21 am] AF64: Anak sulung saya keluar sekolah dan bekerja
[05/08 11:21 am] gelmandianbidara.com ✅: tidak mesti
[05/08 11:22 am] AF64: Saya takut saya akan pengsan atau sebaliknya
[05/08 11:23 am] AF64: Dan saya kadangkala ke rumah kakak saya..kayu ini hanya boleh diasapkan dirumah saya sendiri atau boleh juga dirumah mana yg saya pergi?
[05/08 11:29 am] gelmandianbidara.com ✅: jika takut boleh tunggu anak balik
[05/08 11:30 am] gelmandianbidara.com ✅: boleh dimana2 termasuk kenderaan kita pun boleh
[05/08 11:31 am] AF64: Ini yang untuk asapkan rumah dan badan ye?
[05/08 11:31 am] gelmandianbidara.com ✅: ya
[05/08 11:32 am] AF64: Kalau yg untuk sedut produk tk kira masa bileh dilakukan
[05/08 11:32 am] AF64: Boleh
[05/08 11:32 am] gelmandianbidara.com ✅: ya boleh
[05/08 11:32 am] AF64: 👌
[05/08 11:34 am] AF64: So untuk skrg saya hanya asapkan umah dan badan bila perlu dan senja nanti mandi gel. Produk yg lain bila harus saya gunakan?
[05/08 12:32 pm] gelmandianbidara.com ✅: lps ni 7 hari akan guna 7 telaga raudhah
[05/08 12:33 pm] gelmandianbidara.com ✅: minyak angin premium dan samurai perfume boleh guna bila2 masa
[05/08 12:33 pm] gelmandianbidara.com ✅: *Minyak angin Bidara Premium* atau *Samurai Perfume* sapu di tempat yang betul, iaitu:
1) Belikat
2) Sendi-sendi seluruh badan
3) Bawah pusat
4) Tapak kaki
5) Sapu atau sembur pada tapak tangan, hidu baunya kemudian tahan nafas beberapa saat, kemudian hembus.
Selepas sapu biarkan ia reda dalam 15 minit....jika berulang lagi, sapu lagi di tempat yg sama...ulang, ulang dan ulang.
*Mulakan sapu dengan Minyak Angin Bidara Premium dahulu, jika tidak berkesan selepas 30 minit atau selepas beberapa kali, barulah sembur dengan Samurai Perfume di tempat yang sama seperti di atas.*
Sekian, salam hormat daripada saya.
Ust Zul hilmei Mohamad Rohani,
Website rasmi:
[05/08 12:34 pm] gelmandianbidara.com ✅: lps asapkan rumah, lebih cantik bila sembur ke udara samurai perfume...buat mcm di bawah 👇
[05/08 12:36 pm] AF64: Yg ini samurai perfume?
[05/08 12:37 pm] gelmandianbidara.com ✅: ya betul
[05/08 7:36 pm] AF64: Assalamualaikum Uztaz..ok pertama tadi bila saya asapkan rumah dan diri saya..saya tak rasa mabuk seperti selalu ada kurang sedikit. bertenaga boleh buat kerja rumah semua. Tapi baru ni saya baru habis mandi dgn gel bidara dan saya asap rumah dan diri saya..saya berpeluh peluh dan rasa mabuk. Saya guna kan minyak angin bidara premium juga ditempat yg disarankan oleh uztaz tadi.
[05/08 7:37 pm] gelmandianbidara.com ✅: waalaikumussalam...itulah bezanya bila gunkan mengikut waktu yg tepat...ia lebih power...jika letih rehat, jgn paksa
[05/08 7:38 pm] gelmandianbidara.com ✅: okay...positif tu...tenang dan bykkan selawat
[05/08 7:39 pm] AF64: Betul saya perlu rasa tenang pasal jantung rasa dag dup dan otak seperti bercelaru
[05/08 7:42 pm] gelmandianbidara.com ✅: byakkn selawat
[05/08 7:42 pm] gelmandianbidara.com ✅: suasana ni antara 3-7 hari
[05/08 7:42 pm] AF64: Ok noted Uztaz
[05/08 7:42 pm] gelmandianbidara.com ✅: ia akan semakin okay dan.berkurangan...
[05/08 7:42 pm] AF64: Mudah mudahan...In Shaa Allah
[05/08 7:43 pm] AF64: Itu yg saya harap harapkan
[05/08 7:50 pm] AF64: Minyak samurai ini dispray dalam air ye uztaz?
[05/08 7:50 pm] AF64: Kalau saya ingin memakainya?
[05/08 8:11 pm] gelmandianbidara.com ✅: sis kena rujuk balik video saya yg dihantar melalui email
[06/08 6:35 am] AF64: Assalamualaikum Uztaz dan selamat pagi. Saya baru selesai mandi dgn gel bidara. Semalaman saya tak dapat tido. Saya hanya dapat lelapkan mata tadi pukul 2 lebih pagi dan tadi pukul 615am sudah tersadar. Memang ada gangguan mental seperti bisikan di otak saya
[06/08 6:35 am] AF64: Dan saya kena migraine dari semalam malam
[06/08 6:38 am] AF64: Bisikan seperti untuk terjun..buang anak dari tingkap..kedua dua lutut saya jadi lemah. Tapi saya cuba lawan dgn selawat. Kepala sakit ibarat migraine. Bisikan suara itu ada. Ianya semua suruh membuat perkara negatif
[06/08 6:38 am] AF64: Jantung rasa lemah
[06/08 6:42 am] AF64: Saya rasa takut..takut saya membuat apa yg di suruh..Ya Allah jauhkan lah.
[06/08 7:44 am] gelmandianbidara.com ✅: okay jin tu dah terasa lemah bila dia lakukan mcm tu pd sis...ini perkembangan yg baik...dan jika bisikan itu semakin kuat, sis perlu asapkan diri dan rumah, jika masih tidak berkurangan beritahu sy semula
[06/08 7:45 am] gelmandianbidara.com ✅: tenang sis..minta suami teman sis utk hari ni dan esok
[06/08 8:56 am] AF64: In Shaa Allah Uztaz..esok suami kena kerja
[06/08 9:13 am] AF64: Walaupun kipas dihadapan saya..seluruh belakang badan saya rasa bahang dan panas
[06/08 9:14 am] gelmandianbidara.com ✅: ok dah sapu dgn minyak bidara premium
[06/08 9:14 am] AF64: Sudah Uztaz
[06/08 9:15 am] gelmandianbidara.com ✅: asapkan sudah?
[06/08 9:15 am] AF64: Saya akan cuba utk lawan Uztaz..walaupun badan terasa lemah. Saya inginkan kata kata semangat. Belum..akan saya buat selepas saya mandikan anak saya.dia baru bangun ni
[06/08 9:16 am] AF64: Pinggang pun rasa sakit
[06/08 9:19 am] gelmandianbidara.com ✅: okay...tak pe sis baru hari ke 2
[06/08 9:19 am] gelmandianbidara.com ✅: buat sampai hari ke 3 esok ptg mcmana
[06/08 9:51 am] AF64: Saya baru habis asapkan rumah dan diri
[06/08 9:52 am] AF64: Kalau asapkan rumah harus rumah yang sama utk 3-7 hari berturut turut ke? Saya mungkin akan ke rumah keluarga saya hari ini dan mungkin tidur sana malam ini.
[06/08 9:59 am] gelmandianbidara.com ✅: ok...
[06/08 9:59 am] gelmandianbidara.com ✅: saya sarankan di sana juga kena asapkan
[06/08 10:00 am] AF64: Ok tapi kalau keadaan saya lemah sangat saya tk keluar ke mana mana
[06/08 10:00 am] AF64: Di dalam badan rasa seperti bergegar
[06/08 10:00 am] AF64: Lemah skali
[06/08 10:02 am] gelmandianbidara.com ✅: okay taknpe
[06/08 10:02 am] gelmandianbidara.com ✅: nanti bila dah.masuk hari ke 3 dah boleh mandi 7 telaga
[06/08 10:03 am] AF64: Ok noted Uztaz..terima kasih menolong saya
[06/08 1:22 pm] AF64: Anak sulung saya buka dan pintunya jatuh..dgn tiba tiba.
[06/08 1:37 pm] gelmandianbidara.com ✅: okay
[06/08 1:37 pm] gelmandianbidara.com ✅: 🤔 tak pe sis...
[06/08 1:38 pm] gelmandianbidara.com ✅: buat dan asapkan teruskan apa yg tlh kita sepakati 👍
[06/08 1:38 pm] gelmandianbidara.com ✅: ini kes2 biasa pesakit saya...mcm2 hal
[06/08 1:38 pm] gelmandianbidara.com ✅: sabar sikit
[06/08 1:38 pm] AF64: Ok tima kasih Uztaz
[06/08 5:58 pm] AF64: Assalamualaikum Uztaz..kalau mandi 7 telaga besok pukul brapa?
[06/08 6:02 pm] gelmandianbidara.com ✅: waalaikumussalam
[06/08 6:03 pm] gelmandianbidara.com ✅: boleh lakukan pd waktu subuh seblm terbit matahari
atau waktu senja sblm magrib
[06/08 6:36 pm] AF64: Saya baru habis mandi gel bidara. Skrg saya rasa takut sekali dan dalam otak ni mcm mcm
[06/08 6:36 pm] AF64: Terasa amat takut
[06/08 6:37 pm] AF64: Saya tgh uzur
[06/08 7:01 pm] gelmandianbidara.com ✅: okay dah asapkan rumah?
[06/08 7:01 pm] gelmandianbidara.com ✅: jika rasa takut sapu minyak bidara pd sendi2
[06/08 7:02 pm] gelmandianbidara.com ✅: kemudian asapkan diri
[06/08 7:02 pm] gelmandianbidara.com ✅: sebenarnya bukan sis yg takut tp.benda tu
[06/08 7:03 pm] AF64: Alhamdullilah saya baru asapkan umah dan badan saya
[06/08 7:04 pm] AF64: Dan saya sudah sapu minyak bidara di tengkuk..bawah pusat dan sendi sendi
[06/08 7:04 pm] AF64: Masa mandi tadi ada suara mengamuk dalam otak saya
[06/08 7:05 pm] gelmandianbidara.com ✅: yes 👍 bykkan selawat
[06/08 7:05 pm] gelmandianbidara.com ✅: nanti kalau dah mandi 7 telaga akan lebih cantik
[06/08 7:06 pm] AF64: Saya beritahu suami saya rasa mcm nak menjerit begitu..susah saya nak jelaskan dgn uztaz
[06/08 7:07 pm] gelmandianbidara.com ✅: okay saya faham...mcm nak.mengilai kan?
[06/08 7:07 pm] AF64: Besok suami saya harua bekerja...kalau saya mandi 7 telaga saya khuatir kalau akan berlaku sesuatu lada diri saya
[06/08 7:07 pm] gelmandianbidara.com ✅: suami balik pkl berapa?
[06/08 7:08 pm] AF64: Dia bekerja dari jam 12-8pm
[06/08 7:08 pm] gelmandianbidara.com ✅: 12 malam?
[06/08 7:08 pm] AF64: 12 tengahari
[06/08 7:09 pm] gelmandianbidara.com ✅: okay esok mandi 7 telaga waktu subuh + auis
[06/08 7:09 pm] gelmandianbidara.com ✅: ais
[06/08 7:10 pm] AF64: Bulu roma saya sedang naik disaat ini
[06/08 7:10 pm] gelmandianbidara.com ✅: bila saya suruh mandi ais esok bulu roma naik?
[06/08 7:11 pm] AF64: Smlm masa.saya susah hendak tido dan cuba nak tido dan dpt terlelap sekejap saya nampak seorang wanita dan wajah anak kecik saya..selepas itu saya sadar dan itu yg ada bisikkan utk buang anak.kecil saya luar tingkap
[06/08 7:12 pm] AF64: Yes betul
[06/08 7:12 pm] gelmandianbidara.com ✅: okay dia marah tu
[06/08 7:12 pm] gelmandianbidara.com ✅: so esok stanby utk mandi 7 telaga
[06/08 7:13 pm] AF64: Susah nk ckp sama ada menggilai atau tidak tapi seperti menjerit kerana bingit dan marah begitu
[06/08 7:14 pm] AF64: Dan menyuruh saya terjun
[06/08 7:14 pm] gelmandianbidara.com ✅: tenang
[06/08 7:14 pm] gelmandianbidara.com ✅: bykkan selawat
[06/08 7:14 pm] gelmandianbidara.com ✅: tarik nafas
[06/08 7:15 pm] AF64: Ok saya buat skrg
[06/08 7:15 pm] gelmandianbidara.com ✅: tahn nafas kemudian hembus
[06/08 7:16 pm] gelmandianbidara.com ✅: sapu minyak premium pd tapak tangan, kemudian hidu dalam2, tahan sekejap kemudian hembus
[06/08 7:16 pm] AF64: Ok saya buat skrg
[06/08 7:16 pm] gelmandianbidara.com ✅: sambil selawat
[06/08 8:54 pm] AF64: Saya baca testimoni Uztaz..saya rasa sama seperti pesakit ini
[06/08 8:55 pm] AF64: Selain selawat boleh saya zikir ya aziz dan ya hakim seperti pesakit itu?
[06/08 9:05 pm] gelmandianbidara.com ✅: ya aziz ya hakim zikir yg saya ajar kpd pesakit yg menghadapi masalah rumah tangga...
utk cantumkan semula ikatan suami isteri, mohon pd Allah dgn menyebut namanya iaitu ya aziz ya hakim
[06/08 9:07 pm] AF64: Sebenarnya saya dan suami saya memang sudah lama bermasalah. Semenjak saya mengandung hingga anak saya 3 tahun skrg kami tido berasingan. Tapi kami masih bersama kerana suami tahu saya sakit bila kami pergi berubat di spore
[06/08 9:08 pm] AF64: Sering dikata saya dikunci
[06/08 9:08 pm] gelmandianbidara.com ✅: ic
[06/08 9:08 pm] AF64: Tapi memang sudah hendak masuk 4 tahun kami begini
[06/08 9:08 pm] gelmandianbidara.com ✅: kalau mcm tu boleh amalkan
[06/08 9:09 pm] gelmandianbidara.com ✅: *2 NAMA ALLAH JIKA BERDOA DENGAN-NYA AKAN MENCANTUMKAN SEMULA HATI-HATI YANG TERPISAH MESKIPUN MUSTAHIL*
Ada orang yang tanya kepada saya, mengenai masalah yang dihadapi olehnya dengan bekas suaminya. Telah pun bercerai. Punca perceraian angkara ibu mertuanya. Suaminya berubah sekelip mata tanpa sebab yang munasabah. Lagi menambah kesedihan apabila anaknya juga diambil tanpa sebarang perundingan. Saya rasa ramai lagi yang mengalami masalah yang sama dengan pasangan masing-masing namun jalan cerita sahaja yang berbeza.
Okey hari ni saya nak kongsi amalan yang anda semua boleh amalkan. Mudah dan ringkas. Ini adalah  penelitian saya terhadap ayat al-Quran *Surah al-Anfal ayat 63 dan 2 ayat Surah al-Baqarah iaitu ayat 228 dan 260.* Hasil penelitian saya mendapati, terdapat 2 Nama Allah S.W.T yang boleh kita gunakan sebagai wasilah untuk berdoa. Doa yang saya maksudkan ialah jika kita menghadapi masalah terpisah, dipisahkan atau kehilangan orang yang kita sayang dari kita.
*Amalkan panduan di bawah tapi dengan 2 syarat iaitu:*
1) Anda tidak boleh berhenti mengamalkannya sehinggalah orang yang dipisahkan atau terpisah itu kembali semula kepada anda.
2) Syarat ke dua, saya minta feedback/maklumbalas daripada anda semua setelah mengamalkan amalan yang saya beri ini.
*AMALAN YANG SAYA MAKSUDKAN*
1) Baca *Ya Aziz!* (Ya Allah yang Maha Perkasa) *Ya Hakim!* (Ya Allah yang Maha Bijaksana) seberapa banyak yang mungkin dengan hadirkan niat dalam hati agar Allah cantumkan semula hati-hati kita yang terpisah.
2) Baca Selawat sebanyak yang mungkin jika anda terasa sakit-sakit atau sesuatu yang menyucuk-nyucuk selepas membaca Ya Aziz, Ya Hakim. Bila dah okay, baca semula Ya Aziz Ya Hakim
Ok saya rasa setakat ini sahaja, disamping anda boleh berikhtiar menggunakan produk saya iaitu Produk Penawar Sihir Tanpa ke Pusat Rawatan
Sekian, salam hormat daripada saya
Ust Zul hilmei Mohamad Rohani
[06/08 9:16 pm] AF64: Ok terima kasih Uztaz.
[06/08 9:16 pm] AF64: Saya pun tak tahu saya sakit apa
[06/08 9:16 pm] AF64: Sudah hendak masuk 5 tahun saya sakit begini
[06/08 9:17 pm] gelmandianbidara.com ✅: okay...sis akan tahu nanti.lps guna 7 telaga raudhah
[06/08 9:24 pm] AF64: Suami saya suruh saya beritahu sama uztaz mimpi yg pernah saya mimpi 5 tahun dahulu sebelum saya berjumpa dgn dia. Selepas kedua dua mimpi ini..baru saya mulai sakit sakit ini. Ketika itu saya bekerja sebagai secretary. Saya bermimpi saya bersetubuh dgn setan dan mimpi kedua..ianya bukan mimpi tapi saya baru terlelap tak sampai 2 minit dan saya nampak ada lembaga hitam tinggi besar dtg dgn marah sekali kepada saya dan ketuk dibelakang kepala saya. Semenjak hari itu hingga lah kini..saya akaj rasa sakit di tempat yg diketuk itu. Sebelum.bernikah hubungan saya dgn suami baik sekali..tetapi selepas bernikah lain jadinya hinggalah kini. Pada umur 21 tahun dahulu saya pernah juga disihirkan oleh seorang wanita. Pernah dirawat dan pernah baik seketika tapi selepas itu org yg mengubatkan saya meninggal dunia. Tiba tiba 5  tahun sebelum ini saya terkena lagi. Ini yg suami saya suruh beritahu Uztaz dan minta pendapat Uztaz
[06/08 9:29 pm] gelmandianbidara.com ✅: okay sis...mmg sis kena gangguan, tp kuat atau tidak saya tidak tahu, namun kalau ikut kpd tanda2 yg sis alami guna produk saya, sis ada potensi sembuh...mimpi tu jelas ada gangguan jin bukan masalah lain
saya sarankan agar sis konsisten guna produk saya dlm masa 100 hari, agar rawatan berjalan dgn baik dan kemas...
inshaAllah menjelang raya haji nanti saya akan ajar kaedah khusus agar sis benar2 sembuh...buat masa ni pesan pd suami agar byk bersabar...inshaAllah jln keluar akan ada...
alhamdulillah tanda2 positif sudah ada...
cuma satu shj pesan saya kawal emosi terutama bila marah...jin akan masuk waktu mcm ni
[06/08 9:30 pm] gelmandianbidara.com ✅: esok sblm mandi 7 telaga, mandi dgn raja gel dan jadikan raja gel sbg feminine wash, tunggu 5 minit baru bilas
[06/08 9:30 pm] gelmandianbidara.com ✅: kemudian siram dgn 7 telaga + ais jgn lap biarkan ia kering sendiri
[06/08 9:31 pm] gelmandianbidara.com ✅: buat mandian waktu subuh 3 hari berturut2
[06/08 9:31 pm] gelmandianbidara.com ✅: jgn.putus...
[06/08 9:32 pm] gelmandianbidara.com ✅: 7 telaga + ais
[06/08 9:32 pm] AF64: Alhamdullilah terima kasih Uztaz..In Shaa Allah akan saya buat apa yg disuruh oleh uztaz. Terima kasih byk byk uztaz. Memang saya ingin baik Uztaz seperti dahulu. Saya bersyukur Allah pertemukan saya kepada Uztaz. Terima kasih sekali lagi
[06/08 9:34 pm] gelmandianbidara.com ✅: baca semula.panduan saya di atas, fahami betul2 pastikan jgn ada yg tertinggal nak buat esok
[06/08 9:34 pm] AF64: Ok noted Uztaz
[06/08 9:34 pm] gelmandianbidara.com ✅: sblm tidur mlm ni boleh asapkan bilik tidur semuga esok mudah bangun pagi
[06/08 9:34 pm] AF64: Ok 👍
[07/08 7:10 am] AF64: Alhamdullilah saya telah dapat mandi dgn air 7 telaga
[07/08 7:10 am] gelmandianbidara.com ✅: ok apa rasa pagi ni?
[07/08 7:14 am] AF64: Sebelum tido semalam ada bunyi berdesing di telinga kiri saya dan terdengar ada suara lelaki pekik 'Oi'. Sebelum saya hendak mandi air 7 telaga ada dgr suara lelaki batuk dengan kuat sekali. Sekarang saya rasa kepala dan tengkuk saya berdenyut dan dalam telinga sakit sedikit.
[07/08 7:15 am] AF64: Rasa mabuk pun ada
[07/08 7:16 am] AF64: Ketika mandi air 7 telaga rasa belakang badan saya seperti dicucuk cucuk
[07/08 7:17 am] AF64: Sekarang ini saya tengah baring..kepala berdenyut denyut
[07/08 7:18 am] AF64: Dan rasa mabuk
[07/08 7:25 am] gelmandianbidara.com ✅: dah sapu dgn premium kan?
[07/08 7:25 am] gelmandianbidara.com ✅: ok dlm tempoh ni sis kena sabar
[07/08 7:25 am] AF64: Belum..sekarang saya buat
[07/08 7:26 am] AF64: Berdenyut denyut mungkin kerana terlalu sejuk..macam kena brain freeze 😊
[07/08 7:26 am] gelmandianbidara.com ✅: buat mcm semalam, sapu pd tapak tangan, hidu dlm2 tahan dan kemudian hembus
[07/08 7:27 am] AF64: Sebelum tido semalam.saua sudah asapkan rumah dan diri saya..pagi tadi saya tidak membuatnya. Saya terlupa
[07/08 7:27 am] gelmandianbidara.com ✅: campur sis, fizikal dan gangguan tu
[07/08 7:27 am] gelmandianbidara.com ✅: tak pe
[07/08 7:27 am] gelmandianbidara.com ✅: ptg nanti boleh buat
[07/08 7:28 am] gelmandianbidara.com ✅: sblm tghari boleh sapu lagi dgn premium
[07/08 7:28 am] gelmandianbidara.com ✅: minyak angin
[07/08 7:29 am] AF64: Saya baru hidu dan hembus premium...bulu roma ternaik di sebelah kiri
[07/08 7:30 am] gelmandianbidara.com ✅: 👍buat berkali2
[07/08 7:30 am] gelmandianbidara.com ✅: sesekali guna samurai pula
[07/08 7:31 am] AF64: Ye saya dapati bila guna premium tk brapa baik saya akan spray samurai dan sakitnya akan rasa.kurang selepas itu
[07/08 7:32 am] AF64: Suami saya harus bekerja hari ini..jadi nanti saya sendirian. In Shaa Allah akan saya lawan jika rasa gementar dan bisikan itu dtg seperti smlm
[07/08 7:34 am] gelmandianbidara.com ✅: jika okay dgn samurai, gunakan samurai shj
[07/08 7:34 am] AF64: Ok Uztaz
[07/08 7:40 am] AF64: Saat ini saya rasa sejuk sekali didalam badan saya...menggigil
[07/08 7:42 am] AF64: Boleh rasa sejuknya hingga ke dada..mcm sejuk sekali..mungkin saya pun buat air itu banyak.(almost 1 baldi penuh)  5 kali tuang. Itu yg kesejukkan sangat hingga kini
[07/08 7:45 am] gelmandianbidara.com ✅: air batu tak perlu byk sgt sederhana shj
[07/08 7:45 am] gelmandianbidara.com ✅: kalau dah rasa sejuk pun cukup
[07/08 7:46 am] AF64: Ok noted
[07/08 6:04 pm] AF64: Assalamualaikum Uztaz..nanti saya mandi dan asapkan umah dan diri saya kan?
[07/08 6:07 pm] AF64: Ok saya akan buat apa Uztaz sarankan. Terima kasih
[07/08 7:04 pm] AF64: Uztaz,gel bidara ini boleh tak saya mandikan buat anak lelaki saya yg berusia 3 tahun? Anak kecil saya ni terlalu active..dan tidak dengar kata dan sangat garang pada orang
[07/08 7:05 pm] gelmandianbidara.com ✅: boleh
[07/08 7:05 pm] gelmandianbidara.com ✅: bagus kalau dia juga mandi 7 telaga raudhah
[07/08 7:05 pm] AF64: Ok saya akan cuba
[07/08 7:06 pm] gelmandianbidara.com ✅: ptg pun bolehtak mesti subuh
[07/08 7:07 pm] AF64: Ok besok saya akan cuba untuk dia? Haruskah 3 hari berturut turut?
[07/08 7:08 pm] gelmandianbidara.com ✅: ya 3 hari berturut tu mesti
[07/08 7:09 pm] AF64: Ok In Shaa Allah akan saya mandikan dia
[08/08 6:43 am] AF64: Assalamualaikum Uztaz..alhamdullilah saya telah dapat buat mandian 7 telaga utk hari yg ke 2. Kali ini saya rasa seperti ada bahang keluar dari blkg badan saya. Semalam saya telah buat dalam baldi yg besar dan telah menyedok sebanyak 5 kali utk habiskan air mandian itu. Tapi hari ini setelah saya tengok video uztaz lagi..saya hanya tuang sekali saja air mandian itu. Sebetulnya tuang hanya sekali ke Uztaz?
[08/08 6:43 am] AF64: Pagi ini tengkuk seperti selalu tengkuk saya sangat tegang.
[08/08 6:48 am] AF64: Dan juga sudah lebih 20 tahun saya rasa ibarat ada benda jalan di dalam badan saya..semalam ia dtg lagi di kedua dua tangan saya. Pagi ni selepas mandi ianya dtg lagi di lutut kiri saya
[08/08 6:49 am] gelmandianbidara.com ✅: waalaikumussalam...ya tuang sekali shj
[08/08 6:50 am] gelmandianbidara.com ✅: boleh cium samurai niat utk tengkok
[08/08 6:51 am] AF64: Ok Uztaz
[08/08 6:52 am] AF64: Seluruh blkg tubuh saya  sakit ..pinggang sakit dan rusuk kiri pun sakit.
[08/08 6:57 am] AF64: Saya lupa nk beritahu uztaz..sakit saya ni..saya suka rasa hendak pitam dan mata nampak kabur. Walaupun saya jalan sedikit saja..saya akan rasa hendak pitam..cepat berpeluh. Itu masalah saya selama 4 tahun ini. Mula mula ingat mungkin masalah jantung tapi sudah 2 kali check semua tests untuk jantung..saya normal. Dan sudah check selainnya pun normal. Cuma doctor pelik kenapa sikit je saya jalan saya akan rasa hendak pitam. Ini semua akan terjadi kalau saya keluar rumah.
[08/08 7:01 am] AF64: Akhirnya doctor akan cakap saya ada anxiety atau panic attack dan fibromyglia (chronic pain). Semalam selepas maghrib..selepas saya mandi dan asapkan tubuh dan rumah..saya keluar ke kedai. Pun rasa hendak pitam..tapi saya lawan dan jalan juga. Padahal kedai dekat saja. Saya kata pada diri saya mungkin semenjak sakit ini dah 4 tahun saya jarang bergerak..tk bekerja dan asyik baring je. Mungkin perjalanan darah tidak betul. Tapi ini lah sebenarnya masalah saya selain sakit satu badan. Asyik rasa hendak pitam. Dan akan jadi lebih teruk kalau saya keluar rumah. Saya ingin Uztaz tahu apa sebenarnya yg saya lalui
[08/08 7:10 am] gelmandianbidara.com ✅: cuba elakkan keluar rumah waktu magrib dlm tempoh rawatan...dlm tempoh sekarang masih awal utk saya jelaskan....lalui tempoh ini dgr sabar dan teruskan mandian dan gunakan produk yg lain dgn teratur dan tenang
[08/08 7:10 am] gelmandianbidara.com ✅: selawat jgn tinggal
[08/08 7:10 am] AF64: Ok Uztaz
[08/08 7:11 am] gelmandianbidara.com ✅: ulangi apa yg tlh saya ajar terutama hidu produk wangian spt habuk kayu, 7 telaga, minyak premium dan samurai tahan.nafas dn hembus
[08/08 7:11 am] AF64: Yes Uztaz..dari semalam saya lakukan 👍
[08/08 5:01 pm] AF64: Uztaz macam mana hendak gunakan minyak 7 telaga ni dgn air zam zam?
[08/08 5:19 pm] gelmandianbidara.com ✅: sis salah faham ni
[08/08 5:19 pm] gelmandianbidara.com ✅: samurai dgn air zam2 ada.la
[08/08 5:19 pm] gelmandianbidara.com ✅: boleh rujuk semula video.saya
[08/08 5:21 pm] AF64: Ok nanti saya rujuk..sebab saya ada teringat boleh jadikan spray bila dicampur dgn air zam zam..tak tahu saya baca dari testimonials atau dari video
[08/08 5:29 pm] AF64: Ah ok ok maaf saya confused minyak samurai dan 7 telaga
[08/08 6:20 pm] AF64: Uztaz saya baru habis mandikan anak lelaki saya air 7 telaga. Kalau saya hendak mandi ptg ini boleh tak?
[08/08 6:20 pm] AF64: Tapi saya sudah mandi subuh tadi
[08/08 6:22 pm] AF64: Esok pagi subuh adalah adalah hari ketiga saya mandi air 7 telaga
[08/08 6:27 pm] gelmandianbidara.com ✅: boleh mandi...cuma jika lakukan pagi dan petang, kena buat pagi dan petang selama 3 hari juga baru.cantik
[08/08 6:28 pm] gelmandianbidara.com ✅: jika nak mandi subuh shj, pastikan dlm masa 3 hari tu mandi waktu subuh shj...jika aasar maka asar shj, jika subuh dan asar maka lakukan subuh dan asar dlm 3 hari
[08/08 6:55 pm] AF64: Ok boleh Uztaz
[08/08 10:37 pm] AF64: Assalamualaikum Uztaz..saya baru sampai rumah lagi satu. Esok cuti jadi suami saya selepas kerja jumpa saya di rumah lagi satu kami. Perkembangan saya hari ini..satu hari saya asyik marah marah..kepala saya sakit seperti migraine dan anak kecil saya asyik kena marah dan pukul dgn saya. Bila dalam teksi tadi hendak jumpa suami saya..saya keluar pukul 930pm, skali lagi ada bisikan dan kepala saya sakit. Bisikan suruh saya buka pintu teksi dan buang anak kecil saya. Sudah lama bisikan ini tiada lagi uztaz. Tapi baru baru ini asyik suruh saya buat sesuatu pada anak kecil saya..saya hidu minyak premium..saya spray samurai..saya zikir...rasa macam hendak pekik pun ada..saya cepat cepat talipon kawan saya utk ajak berbual hingga saya sampai destinasi saya. Dirumah saya..saya rasa panas skali tapi saya sudah asapkan
[08/08 10:42 pm] gelmandianbidara.com ✅: walaikumussalam...apa yg berlaku pd diri sis skrang adalah disebabkan makhluk halus tu mengamuk...sekarang ini tempoh bersabar dan kena kuatkan semangat
saya doakan sis agar diberi kekekuatan utk lawan
badan terasa panas mmg biasa...sepatutnya dah reda...jika tak reda juga...tenangkan diri...kalau rasa nak muntah, jgn tahan muntahkan shj...
teruskan mandi mcm biasa
[08/08 10:42 pm] gelmandianbidara.com ✅: sapu premium di sendi2
[08/08 10:43 pm] AF64: 2 hari lalu saya ada rasa nak muntah tapi saya tido terus hilang
[08/08 10:43 pm] gelmandianbidara.com ✅: terutama bawah pusat dan pinggang belkang
[08/08 10:43 pm] AF64: Ok boleh Uztaz
[08/08 10:44 pm] AF64: Saya tengah uzur tak boleh solat..selalunya saya akan lawan dgn solat bila rasa begini
[08/08 10:44 pm] gelmandianbidara.com ✅: lagi satu boleh juga sapu minyak premium di kiri kanan ari2- area ovari yg ada telur tu
[08/08 10:47 pm] AF64: Ok Uztaz...saya pun sentiasa tk putus berdoa agar dikuatkan iman dan semangat utk saya lawan bisikan ini...sakit badan boleh juga dilawan..tapi bisikan tu yg buat kadang kala saya tidak kuat
[08/08 10:47 pm] AF64: Sampaikan saya rasa seperti adakah saya giler dgr suara
[08/08 10:47 pm] gelmandianbidara.com ✅: bukan...sis bukan gila
[08/08 10:48 pm] gelmandianbidara.com ✅: ia gangguan iblis
[08/08 10:48 pm] gelmandianbidara.com ✅: yakinlah bahawa sis akan sembuh
[08/08 10:48 pm] gelmandianbidara.com ✅: kita lawan jgn mengalah!
[08/08 10:49 pm] gelmandianbidara.com ✅: Allah kata iblis tu.musuh kamu, maka jadikanlah ia sbg.musuh!
[08/08 10:49 pm] gelmandianbidara.com ✅: jgn berundur! lawan !
[08/08 10:49 pm] gelmandianbidara.com ✅: bykkN sleawat
[08/08 10:50 pm] AF64: Terima kasih Uztaz..akan saya lawan dan terus lawan...
[08/08 10:51 pm] AF64: Kasihan anak kecil saya tk bersalah dan tak tahu apa apa
[08/08 10:51 pm] AF64: Boleh saya tahu kenapa uztaz suruh saya sapukan di area ovari...
[08/08 10:52 pm] gelmandianbidara.com ✅: selalunya dia sembunyi di situ dan kaw rahim
[08/08 10:52 pm] gelmandianbidara.com ✅: sangkar utama dia di situ
[08/08 10:52 pm] gelmandianbidara.com ✅: ada rasa apa2 ke lps sapu?
[08/08 10:52 pm] AF64: Kerana utk pengetahuan uztaz saya tunggu 16 tahun untuk saya dapat anak kedua saya ini. Saya ada anak yg berusia 19 tahun dari suami pertama saya
[08/08 10:53 pm] AF64: Saya belum sapu tapi selama ini disitulah yg akan saya rasa benda bergerak selain di kaki dan tangan
[08/08 10:54 pm] gelmandianbidara.com ✅: satu lagi bila asapkan diri, asapkan juga alat sulit dlm keadaan bercangkung
[08/08 10:54 pm] AF64: Ok boleh Uztaz
[08/08 10:55 pm] gelmandianbidara.com ✅: sy nak bagtahu hari tu lagi, tp nampak sensetif, tp akhir saya terpaksa cakap juga
[08/08 10:55 pm] AF64: Terima kasih banyak banyak memberi saya semangat utk lawan penyakit ini. Sudah lama saya begini..terima kasih byk byk Uztaz
[08/08 10:56 pm] AF64: Uztaz boleh tahu apa sebenarnya penyakit saya ini?
[08/08 10:56 pm] gelmandianbidara.com ✅: saya sdg lakukan kajian kes sis ni..ia kes.baru saya yg disahkan oleh dr sbg fibromyalgia
[08/08 10:57 pm] AF64: Maksudnya saya memang ada fibromyglia dan bukan gangguan?
[08/08 10:57 pm] gelmandianbidara.com ✅: tak pe sis...lakukan shj dulu...nantibakan terbongkar satu2
[08/08 10:59 pm] gelmandianbidara.com ✅: maksud saya fibromyglia tu bg saya adalah gangguan makhluk halus, sihir, santau dan saka....
saya hanya tahu dgn nama sihir dan santau rupanya kedoktoran ada.beri nama secara saintifik
[08/08 11:00 pm] gelmandianbidara.com ✅: saya ada baca keterangan mengenai sakit tu mmg sama dgn.sesi rawatan yg sy beri pesakit
[08/08 11:00 pm] gelmandianbidara.com ✅: termasuk kes sis ni , kondisinya sama dgn pesakit yg kena sihir
[08/08 11:02 pm] AF64: Itu pasal bila doctor saya cakap saya ada fibromyglia..saya tk nak makan ubat yg disuruh makan itu..iaitu anti depressi pill. Saya ckp dgn doctor saya tidak ada fibromyglia tapi hanya kerana semua tests yg dibuat semua normal..doctor terpaksa ckp saya ada fibromyglia. Saya dapat rasa yg sakit bukan ada anxiety..saya bukan ada panic disorder seperti doctor pakar jiwa saya sering cakap
[08/08 11:03 pm] AF64: Mereka selalu kata saya ada depressi..saya ada anxiety disorder dan panik attack
[08/08 11:03 pm] AF64: Saya cakap tidak mungkin
[08/08 11:04 pm] AF64: Saua dapat rasakan diri saya lain..dari boleh bekerja..dari periang...terus serta merta berubah
[09/08 6:47 am] AF64: Alhamdullilah saya telah dapat mandi 7 telaga pada pagi ini. Selepas sapukan minyak premium di kedua dua area ovary saya semalam,perut saya rasa tidak selesa dan saya banyak sedawa hinggalah pagi ini. Pening kepala juga. Semalam petang saya ada mandi 7 telaga juga pasal saya rasa tidak selesa. Jadi seperti uztaz jelaskan kalau mandi pagi dan ptg maka saya harus membuatnya 3 hari berterusan.saya akan lakukan hari kedua hari ini dan esok ketiga
[09/08 6:51 am] gelmandianbidara.com ✅: okay baru...comfirm sis ada gangguan....
[09/08 6:51 am] gelmandianbidara.com ✅: lawan dan lawan lagi...saya akan bg semangat dan bykkan.selawat
[09/08 6:52 am] AF64: Saya tgh duduk sekarang...perut rasa tidak selesa.saya harap harapkan juha satu hari nanti saya dapat muntah
[09/08 6:52 am] AF64: Macam mana uztaz tahu ianya gangguan?
[09/08 7:10 am] gelmandianbidara.com ✅: sapu premium pd ovari merupakan teknik rawatan pesakit yg tidak mengandung...bila rasa resah tak boleh tidur...itu gangguan biasa yg di alami oleh mereka yg sukar nak.hamil
[09/08 7:11 am] gelmandianbidara.com ✅: selain gunakan raja gel sbg feminine wash...
[09/08 7:11 am] gelmandianbidara.com ✅: rahim adalah sangkar yg paling stategik bg jin
[09/08 10:42 am] gelmandianbidara.com ✅: petang ni mandi 7 telaga  + ais + 7 x semburan samurai
masa kacau
baca fatihah 1 x
surah ikhlas 3 x
alfalaq 1 x
annas 1 kali
fatihah 1 kali
ayat qursi.1 kali
selawat 21 x
[09/08 10:51 am] AF64: Ok terima kasih Uztaz
[09/08 11:02 am] AF64: Uztaz saya ingin tanya..kalau keadaan saya semakin pulih atau sebaliknya..boleh tak saya dan suami ke batu pahat jumpa uztaz utk rawatan? Atau uztaz tidak mengubat orang secara physical?
[09/08 11:03 am] gelmandianbidara.com ✅: boleh jumpa..saya akan beri air dan panduan cara guna yg lebih baik
[09/08 11:04 am] gelmandianbidara.com ✅: cuma rawatan secara ruqyah spt yg org lain buat sy tak.lakukan, sebaliknya hanya beri produk, consultant hingga selesai
[09/08 11:06 am] AF64: Ok boleh Uztaz...saya telah byk kali diruqyahkan uztaz selama bertahun tahun saya sakit..tiada perbezaan.mungkin dgn cara Uztaz dan products Uztaz dan dgn izin Allah saya akan pulih.
[09/08 11:09 am] AF64: Kawan saya nama Siti baru msg Uztaz dan ingin order product Uztaz juga.
[09/08 11:10 am] AF64: Kalau saya ke batu pahat utk jumpa Uztaz,brapa lama saya harus berada disana? Satu hari cukup?
[09/08 11:16 am] gelmandianbidara.com ✅: dia nak beli set yg sama dgn sis ke
[09/08 11:16 am] gelmandianbidara.com ✅: satu hari shj cukup utk satu sesi
[09/08 11:17 am] AF64: Berapa bayarannya Uztaz? Dan hari apa Uztaz berubat?
[09/08 11:19 am] gelmandianbidara.com ✅: saya hanya berikan nasihat shj, cara guna, bg motivate pd pesakit, byran hanya pd produk shj...sgl consultant sy bg percuma
[09/08 11:19 am] AF64: Ok noted
[09/08 11:20 am] gelmandianbidara.com ✅: so far bgaimana sis rasa skrang?
[09/08 11:20 am] gelmandianbidara.com ✅: jika berbanding sblm guna
[09/08 11:20 am] gelmandianbidara.com ✅: ada juga pesakit yg tak perasan perubahan
[09/08 11:20 am] gelmandianbidara.com ✅: 😅
[09/08 11:23 am] AF64: Saya rasa ianya sedsng berlawan. Sblm ini hanya rasa ingin pitam dan badan sakit sakit tapi skrg rasa badan sakit..lebih kuat rasa nak pitam dan yg paling ketara ada bisikan yang sudah 2 tahun menghilang. Apabila guna product uztaz saya akan rasa segar..berkeyakinan tapi sekejap saja...selepas itu gangguan akan dtg lagi..dan skrg kerap terasa benda dalam badan bergerak gerak
[09/08 11:30 am] AF64: Terus terang saya kata semenjak guna product ini dan lakukan apa yg dinasihatkan oleh Uztaz..badan saya rasa lemah..saya jadi tidak tenteram..terutama sekali bisikkan itu makin teruk..tapi saya take it positive bahawa ianya sdgn process berlawan..blkg kepala saya masih sakit dan berat setiap kali saya bangun tido dan sepanjang waktu
[09/08 11:34 am] gelmandianbidara.com ✅: nampaknya sis mmg kena jumpa saya utk saya berikan air
[09/08 11:36 am] gelmandianbidara.com ✅: ada juga yg tak.jumpa saya, tapi konsisten guna lps 2 minggu dia ada bg feedback positive...dia org singapore juga
[09/08 11:37 am] gelmandianbidara.com ✅: ada juga pesakit singapore sy yg sy beri panduan, dia mcm tak clear, lps jumpa saya baru dia rasa clear dan okay alhamdulillah
[09/08 11:38 am] gelmandianbidara.com ✅: tpi sblm.jumpa tenangkan diri, jgn paksa sbb itu boleh ganggu rawatan...bila waktu dah tenang dan lega baru boleh jumpa
[09/08 11:39 am] gelmandianbidara.com ✅: atau ada pilihan satu lagi jumpa imam di.masjid.mujahidin sinagpore.imam soleh minta air dgn dia
[09/08 11:55 am] AF64: Sebenarnya yg ajak saya jumpa uztaz adalah kawan saya Siti yg msg Uztaz tadi tapi dia ajak jumpa hujung bulan ini. Sementara itu saya akan cuba buat apa yg telah uztaz ajarkan pada saya.
[09/08 12:00 pm] AF64: Mengenai berjumpa imam soleh di masjid mujahiddin In Shaa Allah akan saya jumap dia Uztaz. Masya Allah semua ini seperti sudah takdir dan ketentuan Allah. Sebenarnya umah saya yang sebenar adalah di North Bridge Road. Semenjak saya tinggal sana dari tahun 2012 saya mula kena mimpi itu. Dan jiran depan saya seorang warga cina mengamalkan perubatan tiap tiap hari rabu dan ahad. Saya duduk dirumah sewa dan telah apply utk pindah dan sdg tunggu flat baru.sementara menunggu saya skrg duduk di rumah kawan saya iaitu dekat sanhat dengan masjid mujahiddin. Saya mula sakit teruk semenjak duduk dirumah saya. Baru baru ini saja saya cuba duduk dirumah kawan saya
[09/08 12:01 pm] AF64: Apa nasihat uztaz..haruskah saya terus duduk dirumah saya? Saya telah pun asapkan rumah saya itu. Cuma skrg suami saya kerja dekat dgn masjid mujahiddin dan itulah sebab saya kadang kadang balik umah kawan saya juga
[09/08 12:02 pm] gelmandianbidara.com ✅: boleh juga pindah tempat lain
[09/08 12:02 pm] gelmandianbidara.com ✅: bukan hari tu kata ada 2 rumah??
[09/08 12:03 pm] AF64: Yelah maksud saya dua rumah tu rumah saya sendiri dan rumah kawan saya. Rumah kawan saya kosong dan dia membenarkan saya duduk disitu dgn harapan mungkin saya keluar rumah saya..saya akan baik
[09/08 12:04 pm] AF64: Itah gambar jiran saya yg buat perubatannya. Dia akan menurun.rumah saya betul betul mengadapnya
[09/08 12:05 pm] gelmandianbidara.com ✅: cari imam yg baik di masjid tu...inshaLlah ada perubhana
[09/08 12:05 pm] AF64: Pernah jiran saya ini beritahu suami saya bahawa dia tgk saya ni sakit dah lama dan ingin ubatkan saya
[09/08 12:05 pm] gelmandianbidara.com ✅: rumah yg ada perubatan cina tu rumah sis dan yg sis duduk ni tak ada perubatan tu kan?betul ya
[09/08 12:06 pm] AF64: Ye betul Uztaz
[09/08 12:06 pm] gelmandianbidara.com ✅: better duduk di rumah kawan sis yg dekat dgn.masjid dan tiada kaitan dgn perubatan cina tu
[09/08 12:07 pm] AF64: Ok cuma anak sulung saya yg.masih tinggal dirumah saya kerana dekat dengan sekolahnya
[09/08 12:08 pm] AF64: Bila saya jumpa imam di masjid tu..haruskah saya beritahu masalah saya
[09/08 12:09 pm] gelmandianbidara.com ✅: ya boleh...minta dia doakan...nak jumpa dgn saya jauh
[09/08 12:09 pm] AF64: Harus saya sebut nama uztaz?
[09/08 12:10 pm] gelmandianbidara.com ✅: tak perlu
[09/08 12:10 pm] AF64: Ok boleh
[09/08 12:11 pm] AF64: Cuma skrg masalahnya suami takut nak tinggalkan saya seorang diri di umah kawan saya kalau dia keluar bekerja kerana tiada siapa dirumah kecuali saya dan anak kecil saya.
[09/08 12:12 pm] AF64: Itu yg kadang kala saya terpaksa balik kerumah saya dimana nanti mak saya akan dtg temankan saya. Tapi setiap kali balik sana...saya akan terasa bahang sekali dan suka marah marah
[09/08 12:22 pm] gelmandianbidara.com ✅: 🤔 ok boleh difikirkan yg terbaik bagaimana boleh berada di tempat masjid mujahidin tu
[09/08 12:43 pm] AF64: Ye betul Uztaz
[09/08 12:44 pm] AF64: Saya akan duduk di rumah kawan saya dan dalam process rawatan ini saya akan pastikan semua tingkap dikunci dam sebagainya
[09/08 12:45 pm] AF64: Dan
[19/08 7:15 am] AF64: Satu malam saya tk boleh tido..perut mengulas...badan seram sejuk..rasa nk muntah tapi belum bleh muntah..sedawa sahaja
[19/08 7:16 am] AF64: Alhamdullilah pagi ini habis mandian 3 hari saya dgn 7 telaga
[19/08 7:17 am] gelmandianbidara.com ✅: sepatutnya terus asapkan dan sembur diri dgn samurai terus....
[19/08 7:17 am] AF64: Saya ada sembuh dgn samurai..nanti saya asapkan
[19/08 7:17 am] gelmandianbidara.com ✅: mcmana rasa pagi ni? masih rasa sakit , atau rasa sakit tp dah kurang?
[19/08 7:18 am] AF64: Kepala tidak sakit seperti selalu
[19/08 7:18 am] AF64: Yg sakit perut
[19/08 7:18 am] gelmandianbidara.com ✅: okay yg ni boleh gunakan bidara drop nanti
[19/08 7:19 am] AF64: Tapi sedikit lemah kerana tidak dapat tido satu malam
[19/08 7:19 am] AF64: Saya harap harap dapat muntah hari ini
[19/08 7:19 am] AF64: Ok Uztaz
[19/08 7:21 am] AF64: Satu malam saya dengar ruqyah dan asyik sedawa.adakah sedawa itu bererti jin itu keluar sikit demi sedikit?
[19/08 7:28 am] gelmandianbidara.com ✅: ya
[19/08 7:28 am] gelmandianbidara.com ✅: lebih cantik jika kita asapkan sambil dgr rukyah
[19/08 7:28 am] gelmandianbidara.com ✅: bila habuk kayu samurai sampai boleh guna ketika krtikal mcm malam tadi
[19/08 7:29 am] gelmandianbidara.com ✅: pening kepala dah hilang kan?
[19/08 7:34 am] AF64: Alhamdullilah untuk pagi ini hilang
[19/08 7:35 am] gelmandianbidara.com ✅: alhamdulillah sis dah lepas satu tangga....inshaAllah lps.ni rasa berat akan hilang
[19/08 7:36 am] AF64: Alhamdullilah cuma hari ini bisa perut..dan saya harap harap dapat muntahkan semua hari ini.slama ni perut tk bisa.
[19/08 7:42 am] gelmandianbidara.com ✅: okay kawal.emosi bykkan selawat
[19/08 7:42 am] AF64: Ok Uztaz
[19/08 9:20 pm] AF64: Saya bawa anak kecil saya beli makan utk ibu saya di bawah..masih tegang leher,mabuk dan berat kaki. In Shaa Allah dgn izin Allah nanti baik

Akhirnya selepas 3 minggu

[24/08 10:29 am] gelmandianbidara.com ✅: Salamalaik, bagaimana keadaan sis sekarang?
[24/08 10:30 am] AF64: Waalaikumsalam Uztaz
[24/08 10:31 am] AF64: Alhamdullilah ada kekurangan Uztaz
[24/08 10:31 am] gelmandianbidara.com ✅: okay teruskan
[24/08 10:31 am] AF64: Benda dalam badan masih bergerak gerak tapi sakit dan tegang kepala alhamdullilah ada kurang
[24/08 10:32 am] gelmandianbidara.com ✅: kalau mcm tu...teruskan shj.mandian...harpnya yg saya dah pos tu sampai sblm 9 zulhijjah ni
[24/08 10:32 am] AF64: Bila saya minum air daun bidara..alhamdullilah perut mengulas gulas dan pasti akan ke tandas selepas itu
[24/08 10:33 am] AF64: Rasa saya sabtu ini mungkin sampai
[24/08 10:33 am] AF64: Selalunya gitu...In Shaa Allah
[24/08 10:33 am] gelmandianbidara.com ✅: ameen inshaAllah

Akhirnya selepas sebulan

[07/09 7:23 am] AF64: Assalamualaikum Uztaz..semalam genap sebulan saya menggunakan products Uztaz.Alhamdullilah saya dpt rasakan perubahan seperti lebih bertenaga..sikap malas berkurangan..sakit seluruh badan telah kurang..kini yg sakit lebih pada betis kaki saya. Selainnya seperti sakit pinggang..tengkuk..perut..alhamdullilah byk kurang. Mabuk pun kurang.
[07/09 7:26 am] AF64: Apa yg dirasai bergerak gerak dalam badan saya kini lebih pada di daerah kaki saya. Buat masa skrg itu saja masalah saya..berat/lemah kaki dan kadang kala rasa takut..selainnya alhamdullilah byk kurang.

Perubahan juga melibatkan suaminya

Alhamdullilah Uztaz...ada perubahan di saat saya sakit ini...suami yg dah lama agak leka utk solat dan mengaji..akhirnya 2 hari lalu dah mula solat dan mengaji kembali.

Tanda-tanda Anxiety Disorder dan Fibromyglia ada kaitan dengan sihir

Sering merasa lenguh-lenguh dan letih melampau meskipun tahap kesihatan normal

Fikiran sentiasa buntu, tidak tahu nak bermula di mana. Serba tak kena memanjang

Ketakutan atau jantung berdegup kuat tanpa sebab

Semangat sentiasa suram, malas dan berfikiran negatif

Setiap kali berurusan dengan orang lain pasti diakhiri dengan masalah atau pergaduhan.

Menghadapi masalah saraf tanpa sebab

Badan terasa gatal menjelang tengahari, asar atau maghrib

Susah nak tidur meskipun dah baca doa-doa tertentu

Bila lakukan kerja tak pernah siap, sangkut dengan perkara-perkara yang tidak mustahak

Terasa sedih atau sayu terutama bila menjelang waktu asar

Menghadapi masalah kembung perut tanpa sebab

Dada sesak secara tiba-tiba atau ketika tidur

Bila berbelanja, sentiasa boros dan tiada kawalan

Kaki dan tangan anda bengkak tanpa sebab

Sentiasa stres, jiwa kacau, tidak tenteram

Sering terasa ada sesuatu yang memerhatikan

Ketakutan yang melampau

Bila marah, tak boleh nak kawal, seakan ada sesuatu yang mengawal. Bila dah reda rasa menyesal. Namun bila marah semula, perkara yang sama berulang.

6 Video Dedah Rahsia Atasi Anxiety Disorder dan Fibromyglia Dalam 100 Hari

Video bernilai RM 89.90 diberikan secara percuma!. Sila dapatkan sekarang sebelum ia ditutup!

privacy We value your privacy and would never spam you

Kini anda boleh lakukan sendiri di rumah, saya akan bantu anda secara online*

*INGAT! Cara penggunaan produk lebih penting berbanding produk itu sendiri. Makhluk halus penuh dengan tipu muslihat, anda juga perlu strategi dan amalan tertentu untuk berhadapan dengan mereka. Memohon kepada Allah disamping menggunakan produk, sangat penting ketika jalani rawatan. Bagi Non-muslim, anda tidak dibenarkan mengambil minuman keras semasa jalani rawatan.

arrow

RAJA GEL MANDIAN BIDARA (300ML)

Beli Produk saya di Shoppe kini lebih murah! Diskaun hingga 30%. Panduan beli Online di Shopee

GEL MANDIAN BIDARA FEMININE (300ML)

Untuk Atasi Sihir Pengasih dan Minyak Dagu, Emosi dan Perasaan

Beli Produk saya di Shoppe kini lebih murah! Diskaun hingga 30%. Panduan beli Online di Shopee

GEL MANDIAN BIDARA HIJAU (300ML)

Beli Produk saya di Shoppe kini lebih murah! Diskaun hingga 30%. Panduan beli Online di Shopee

7 TELAGA WANGIAN RAUDHAH (10ML)

Untuk perbaiki semula kerosakan yang telah dilakukan makhluk halus. Ia digunakan selepas lakukan mandian dengan gel bidara mengikut bilangan hari dan waktu yang ditetapkan. Cara guna setiap pesakit berbeza antara satu sama lain.

Beli Produk saya di Shoppe kini lebih murah! Diskaun hingga 30%. Panduan beli Online di Shopee

HABUK KAYU PREMIUM BURN N SMOKE (170GRM)

Untuk mengatasi masalah diri yang terkena sihir, santau atau mempunyai saka. Ia juga sangat baik digunakan untuk rumah dan premis perniagaan yang bermasalah dengan gangguan makhluk halus. Cara penggunaan setiap pesakit juga berbeza antara satu sama lain.

Beli Produk saya di Shoppe kini lebih murah! Diskaun hingga 30%. Panduan beli Online di Shopee

SAMURAI PERFUME AROMATHERAPY (7ML)

Ada 3 kegunaan iaitu mandi, minyak wangi dan hantar semula sihir dan santau kepada penyihir yang menghantar sihir kepada pesakit. Cara guna mesti mengikut step dan bukan sembarangan dan berbeza antara satu pesakit dengan pesakit yang lain

Beli Produk saya di Shoppe kini lebih murah! Diskaun hingga 30%. Panduan beli Online di Shopee

BIDARA DROP N DRINK (10 ML)

Untuk mengeluarkan santau yang dihantar ke tubuh pesakit . Bergantung dengan Bidara Drop n Drink ini sahaja tidak cukup bahkan memerlukan kombinasi dengan produk lain bagi memudahkan proses pengeluaran. Cara penggunaan juga berbeza antara satu sama lain

Beli Produk saya di Shoppe kini lebih murah! Diskaun hingga 30%. Panduan beli Online di Shopee

MINYAK ANGIN BIDARA PREMIUM AROMATHERAPY (10 ML)

Untuk mengatasi masalah bisa-bisa, kepanasan, mabuk , loya, pening kepala atau sahaja kesan sampingan selepas menggunakan gel bidara, 7 Telaga Raudhah atau Samurai Perfume. Cara guna sangat simple dan mudah cuma mesti betul dan kena pada sasaran.

Beli Produk saya di Shoppe kini lebih murah! Diskaun hingga 30%. Panduan beli Online di Shopee

MINYAK ANGIN BIDARA GAHARU AROMATHERAPY (10 ML)

Untuk mengatasi masalah bisa-bisa, kepanasan, mabuk , loya, pening kepala atau sahaja kesan sampingan selepas menggunakan gel bidara, 7 Telaga Raudhah atau Samurai Perfume. Cara guna sangat simple dan mudah cuma mesti betul dan kena pada sasaran. Cuma tahap keberkesanannya adalah sederhana tapi okay

Beli Produk saya di Shoppe kini lebih murah! Diskaun hingga 30%. Panduan beli Online di Shopee

Panduan memilih produk

arrow

© gelmandianbidara.com™ 2016

 Laluan paling mudah untuk menyelesaikan gangguan makhluk halus