Set Bidara Atasi Masalah Tidur

Available For Non-Muslim

Rahsia Punca Anda Susah Tidur Malam Didedahkan!

Maksud : Dia lah (Allah)  yang menjadikan malam bagi kamu supaya kamu berehat padanya, dan menjadikan siang terang-benderang (supaya kamu berusaha). Sesungguhnya perubahan malam dan siang itu mengandungi tanda-tanda (yang menunjukkan kekuasaan Allah) bagi kaum yang mahu mendengar (keterangan-keterangan yang tersebut dan mengambil pelajaran daripadanya). 

Surah Yunus Ayat 67

Apa Puncanya?


Ramai yang tidak percaya, punca masalah tidur disebabkan gangguan makhluk halus & aura rumah dan bilik tidur yang negatif.


Tanda-tanda Masalah Tidur Anda Ada Gangguan Makhluk Halus

Bila bangun tidur badan akan terasa bisa-bisa

Malas Tahap Gaban Bila Ada Di Rumah

Sering berlakunya pertengkaran meskipun dalam hal yang remeh-temeh

Masakan & Makanan cepat basi tanpa sebab

Bila Masuk Rumah Badan Akan Terus Rasa Letih

Stamina Badan Macam Orang Tua

Dengar sesuatu yang ditabur seperti pasir pada bumbung rumah

Bagi rumah flat, dengar orang-orang berlari atau menarik kerusi dan meja di tingkat atas

Terlalu Sukar Untuk Bangun Waktu Subuh

Membiarkan rumah kotor, berselerak & tidak Berkemas

Sering bau busuk tetapi tidak tahu punca bau tersebut

Tidak boleh tidur malam.Masuk waktu subuh baru boleh tidur

Duit kerap hilang di rumah

Badan kerap penat terutama sendi-sendi meskipun buat kerja yang ringan

Dengar orang main guli atas bumbung

Cepat marah & emosi tidak terkawal

Bagaimana untuk atasi masalah ini?


Caranya bukan sekadar kita menghalau makhluk halus, bahkan aura negatif itu perlu dirawat agar bertukar menjadi positif.


Cara Nak ubah Aura Negatif Rumah Kepada Positif?


Mestilah menggunakan wangian yang original, semulajadi dan mengandungi bahan-bahan wangian yang boleh meracik dan menyeksa tubuh makhluk halus itu.


Kenapa Mesti Dengan Wangian?


Allah telah menjadikan sifat semulajadi mahkluk halus akan bau busuk bila menghidu sesuatu yang wangi dan terasa wangi bila menghidu sesuatu yang busuk, najis dan kotor. 


Testimonial

Terus Rasa Mengantuk

Pesakit:

Assalamualaikum ustaz.....
Alhamdulillah kayu gaharu sy sekeluarga telah gunakan 2 hari. Baunya sangat wangi. Suami dan sy mengalami rasa mengantuk yg amat sangat setelah menggunakannya. DLM jam 9 mlm hari pertama sy dengar seperti org berpindah (rumah flat atas sy), sy tak pasti sama ada org @ APA? Sebelum ni selalu dengar org bertukang, seret kerusi,main guli dan budak bermain. Dlm jam 11 sy rasa seperti sesuatu depan pintu rumah sy, nak masuk tak dpt. Alhamdulillah dpt tidur. Mlm sblm guna kayu gaharu sy tak dpt tidur sehingga 1.30 pg, baru dpt tido sy diganggu serta sy melawan dgnnya. Terus tak dpt tidur, sy kejutkan suami & kami zikir sama2 sampai pg.

 

Saya: alhamdulillah...baru 2 hari sudah nampak perubahan...ok teruskan guna setiap hari inshaAllah , akan bersih rumah sis sekeluarga

yg lompat2 atas bumbung luar rumah, dah tak bunyi....

 

Pesakit:

Assalamualaikum..tgahmlm semlm sy asap lg,rasa mengantuk terus lena tak ada gangguan..lupa nak bgtau memang rasa pening..yg lompat2 atas bumbung luar rumah,tak bunyi semlm..tikus2 yg tiba2 ada dlm rumah,(tikus biji nangka dan kasturi) jd diam tak berkeliaran,jikalau tidak ganas,tak ada ruang nak letak mkanan,abis semua tmpt penuh najis dia..pg ni jiran sebelah (ada saka),naik angin,sapu dan bakar sampah tepi pagar rumah sy..biasanya dia akan curah air dlm parit + 'benda'..pg ni dia bakar sampah pula..insyAllah kita dah ada senjata utk pertahan.

rasa ditikam2 dibetis dah takde..syukur ya Allah

 

Pesakit:

Assalamualaikum Ustaz, hari ke 6 menggunakan burning smoke (habuk Kayu Premium), gel mandian raja. Alhamdulillah syukur rasa ditikam2 dibetis dah takde..syukur ya Allah. Benda bergerak2 masih ada,kebas2 kaki kanan dan sengal masih ada tetapi kurang. Syukur Ya Allah

sebelum ni saya jadi blur2.. skrg ni semakin kurang.. rasa takut makin kurang...

 

Alhamdulilah... setakat 3hari saya mandi dan perasap... saya dpt rasa kurang sakit saya ustaz... sebelum ni saya jadi blur2.. skrg ni semakin kurang.. rasa takut makin kurang... saya harap sakit saya semakin hari makin pulih sepenuhnya seperti dulu...saya dpt rasa kesan positif skrg ni... selama 5 tahun tk pernah rasa sihat hari2 rasa tk selesa ,bisa2,rasa takut.. berdebar2.. selepas 3ari sja guna produk ustaz saya dpt rasa kesan positif balik.. rasa nk sihat mcm dulu.. minda saya rasa dh tk lemah dh skrg.. sebelum ni jadi blur.. pelupa.. sbb kesan sihir ,Alhamdulilah.. rasa kurang.. skrg... sya hrp.. selepas ni makin pulih diri saya...

kali pertama saya mandi dan perasap rumah dekat atas bumbung rumah saya bunyi burung murai dan menggelupur....

 

Assalammualaikum .saya pn.nXXXX .maaf lambat maklumkan pada ustaz setelah saya dan suami mandi produk ustaz.kali pertama saya mandi dan perasap rumah dekat atas bumbung rumah saya bunyi burung murai dan menggelupur.alhamdullilah suami saya dah kurang panas baran...dan dia semakin tenang.saya pula semakin tenang dan kawan sekerja semakin ok dengan saya.

Memperkenalkan

arrow

Rahsia Wangian Tahan Lama Didedahkan

Bagi mengekalkan wangian lebih lama dan melekat pada dinding rumah, maka kaedah Bukhur digunakan (asapkan seperti yang dilakukan di Masjidil Haram, Makkah & Masjid Nabawi, Madinah)

Ust Zul hilmei Mohamad Rohani
CEO Gel Mandian Bidara Specialist
Senggarang, Batu Pahat Johor

Habuk Kayu Premium Burn & Smoke

Cara Mujarab Atasi Masalah Tidur

  • Biasanya Tidak boleh tidur malam berpunca daripada gangguan yang terdapat dalam rumah terutamanya bilik tidur.
  • Habuk Kayu Premium berfungsi sebagai wangian yang menimbulkan rasa benci kepada makhluk halus.
  • Caranya dengan membakar Habuk Kayu Premium menggunakan arang yang telah menjadi bara dan letak dalam satu bekas tahan panas.
  • Asapkan bilik tidur dan seluruh rumah sebelum jam 12.00 tengah malam
  • Diri juga boleh diasapkan seperti orang bertangas selepas bersalin. Kain yang digunakan untuk asapkan diri mestlah digunakan untuk tidur.
  • Sebaiknya sebelum anda asapkan rumah, anda azankan dulu rumah anda. Semasa azan, niat dalam hati agar dihalau gangguan jin yang terdapat dalam rumah
  • Azan juga boleh dilakukan sekiranya tutup botol Habuk Kayu Premium tidak boleh dibuka atau arang yang dibakar tidak boleh menjadi bara

Benarkah Asap Makanan Jin?

Penjelasan ini bakal mendedahkan hakikat sebenar mengapa kaedah asap digunakan!

  • Q.Benarkah Asap Makanan Jin?

    A.Tiada nas yang jelas daripada Hadith Nabi S.A.W mahupun dalam al-Quran yang melarang kita menggunakan asap sebagai kaedah mewangikan rumah dengan kayu gaharu. Bahkan gaharu merupakan bahan wangian yang paling dibenci oleh jin dan iblis. Bagi Jin dan Iblis, hidung mereka akan berbau busuk dan rasa jengkel bila mereka terhidu bau gaharu. Namun bagi manusia yang normal, bau gaharu adalah wangi.

  • Q.Bagaimana dengan kedudukan bomoh yang menggunakan kaedah asap?

    A.Bomoh menggunakan kemenyan. Kemenyan adalah bahan yang paling disukai jin. Jika kita asapkan rumah dengan kemenyan, potensi untuk jin datang sangatlah tinggi

  • Q.Kenapa saya bau Kayu Gaharu Premium/Kayu Gaharu Samurai yang dibakar berbau busuk

    A.Kebanyakan pesakit yang mengalami gangguan, sistem hidungnya bercantum dengan sistem hidung jin. Dia akan alergik dengan bahan-bahan wangian yang asli. Dia akan bau busuk bila asap kayu gaharu dibakar. Ini disebabkan jin tidak suka dengan bau tersebut. Orang-orang yang bermasalah juga akan merasai benda yang sama.

  • Q.Jika berbau busuk, apa yang perlu dilakukan?

    A.Pesakit hanya perlu teruskan asapkan rumah dan dirinya. Sebab bau busuk itu akan hilang dalam masa 15-30 minit. Sistem hidung pesakit akan kembali normal bila jin yang ganggu dalam diri itu keluar. Biasanya badan pesakit akan terasa lemah. Bila lemah, dia perlu rehat dan jangan paksa untuk buat kerja-kerja berat.

  • Q.Apakah bacaan yang perlu dibaca semasa atau sebelum asapkan rumah?

    A.Anda boleh azankan rumah sebelum asapkan gaharu adalah cara terbaik. Anda juga boleh azan menggunakan youtube. Azan menggunakan suara sendiri adalah lebih baik

  • Q.Kenapa saya bakar arang tetapi tidak boleh menjadi bara?

    A.Ada beberapa kes yang ditemui, pesakit membakar arang berjam-jam lamanya di tungku dapur tetapi tidak menjadi bara. Ini menyebabkan Habuk Kayu Gaharu Premium tidak boleh dibakar. Jika ini berlaku, anda perlu azan sebanyak 3 kali. InshaAllah arang akan menjadi bara.

2Gel Bidara Hijau, Habuk Kayu Premium Minyak Bidara Premium

  • Gel Bidara Hijau digunakan untuk mandian pada waktu subuh dan senja. Gel Hijau ini sangat baik untuk masalah tidur
  • Habuk Kayu Premium berfungsi sebagai wangian yang menimbulkan rasa benci kepada makhluk halus.
  • Caranya dengan membakar Habuk Kayu Premium menggunakan arang yang telah menjadi bara dan letak dalam satu bekas tahan panas.
  • Asapkan bilik tidur dan seluruh rumah sebelum jam 12.00 tengah malam
  • Diri juga boleh diasapkan seperti orang bertangas selepas bersalin. Kain yang digunakan untuk asapkan diri mestlah digunakan untuk tidur.
  • Sebaiknya sebelum anda asapkan rumah, anda azankan dulu rumah anda. Semasa azan, niat dalam hati agar dihalau gangguan jin yang terdapat dalam rumah
  • Azan juga boleh dilakukan sekiranya tutup botol Habuk Kayu Premium tidak boleh dibuka atau arang yang dibakar tidak boleh menjadi bara
  • Minyak Bidara Premium digunakan untuk sapu di sendi-sendi seluruh badan terutamanya ketika nak tidur. Ia juga boleh digunakan pada bila-bila masa.

3Raja Gel, Habuk Kayu Premium Minyak Bidara Premium

  • Raja Gel Bidara digunakan untuk mandian pada waktu subuh dan senja
  • Habuk Kayu Premium berfungsi sebagai wangian yang menimbulkan rasa benci kepada makhluk halus.
  • Caranya dengan membakar Habuk Kayu Premium menggunakan arang yang telah menjadi bara dan letak dalam satu bekas tahan panas.
  • Asapkan bilik tidur dan seluruh rumah sebelum jam 12.00 tengah malam
  • Diri juga boleh diasapkan seperti orang bertangas selepas bersalin. Kain yang digunakan untuk asapkan diri mestlah digunakan untuk tidur.
  • Sebaiknya sebelum anda asapkan rumah, anda azankan dulu rumah anda. Semasa azan, niat dalam hati agar dihalau gangguan jin yang terdapat dalam rumah
  • Azan juga boleh dilakukan sekiranya tutup botol Habuk Kayu Premium tidak boleh dibuka atau arang yang dibakar tidak boleh menjadi bara
  • Minyak Bidara Premium digunakan untuk sapu di sendi-sendi seluruh badan terutamanya ketika nak tidur. Ia juga boleh digunakan pada bila-bila masa.

Set Lengkap Bidara Mengikut Penyakit

11 Produk Atasi Sihir Dalam 100 Hari

Gel Mandian Bidara

Habuk Kayu Gaharu Burn n Smoke

Minyak Angin Bidara

Wangian Aura Seri

Scrub Masalah Kulit & Kecantikan

Bidara Food

Buku saya

© gelmandianbidara.com™

 Laluan paling mudah untuk mengatasi gangguan makhluk halus

Penafian: Segala testimonial yang ada di dalam website ini adalah kisah benar dan perbualan yang direkodkan melalui aplikasi Whatsapp. Namun demikian ia berbeza antara satu pesakit dengan pesakit yang lain. Ia tidak menjanjikan keputusan yang sama. Barangkali memiliki persamaan jalan cerita sebagai panduan jalani rawatan. Polisi Rawatan: Mahu mengembalikan pesakit kepada Allah, memperbetulkan akidah dan syariat bagi memastikan rawatan yang dilakukan benar-benar membawa pesakit kepada tuhannya dengan hati yang sejahtera. Pesakit mestilah menjaga adab-adab yang telah diajarkan. Prosedur Rawatan : Seorang pesakit hanya perlu uruskan dirinya terlebih dahulu sebelum membelikan apa-apa produk kepada orang lain. Jika anda hendak belikan produk kepada seseorang pesakit, maka pesakit tersebut mestilah menghubungi saya sendiri, bila berlaku apa-apa masalah dan bukan melalui perantaraan.